۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

آغاز

به نام خالق هستی
مهدی جعفری هستم بچه میدان خراسان تهران .
با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی مربیان ورزشکاران و علاقمندان ورزش کبوترپرانی . با آ رزوی سلامتی شما عزیزان امیدوارم بتوانیم باهمیاری و همفکری یکدیگر این ورزش را به عنوان یکی از یکی از سرگرمی های کهن کشورمان به تمام علاقمندان معرفی کنیم و از تمام  مربیان خواهشمندم در این زمینه از اطلاعات و تجربیات چندین ساله خود مرا بهره مند سازید .
عکسی که در زیر می بینید من هستم جلوی گنجه کبوترهام . امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم .


شکسته بال تر از من میان مرغان نیست
دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است
(محتشم کاشانی )

۴ نظر:

وبلاگ ارباب خسرو گفت...

مهدی جان سلام . از بابت زحماتی که می کشید کمال تشکر را دارم و آرزوی توفیق و سربلندی برایتان خواهانم . امیدوارم بتوانیم دوستان خوبی برای هم باشیم .

استاد مسعود گفت...

سلام
ممنون از شما دوست عزیز منم وبلاگ شما رو لینک کردم امیدوارم همیشه موفق باشی.

هادی-دولاب گفت...

سلام و عرض ادب
خسته نباشید..من بچه دولاب هستم و حدود 7.8 ساله میدان خراسان بازی میکنم...شما کجای میدان خراسان هستید

ناشناس گفت...

youtube - Videoodl.cc
youtube - Videosl.cc - YouTube youtube to mp3 player v3 VideoD. 0.2 (1,0) [No.1], Play on: